هک صفحه فیس بوک نانسی عجرم
 
aminDL
دانلودستان امین
درباره وبلاگ


به وبلاگ اصلی امین منوچهری خوش اومدید. امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب بگذرونید. منتظر نظرات گرم شما هستم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 17:7 ::  نويسنده : امین منوچهری

هک کردن فیس بوک نانسی عجرم توسط یک ایرانی

یك هكر ایرانی كه خود را " فرهاد جمشید پور " معرفی كرده صفحه فیس بوك نانسی عجرم خواننده مشهور لبنانی را هك كرده و در آن پیام نوشته است.

جمشید پور در مطلب خود كه در صفحه فیس بوك نانسی نوشته شده از این خواننده لبنانی درخواست كرده كه برای طرفداران پرشمار ایرانی خود نیز ترانه ای بخواند.

این هكر نوشته است: " این صفحه از سوی من هك شده است. من فرهاد جمشید پور از ایران هستم . شما طرفداران زیادی در ایران دارید. ما در ایران سایت های زیادی درباره نانسی داریم . من درخواستی از شما دارم . لطفا همانطور كه برای طرفداران خود در كویت و مصر خوانده اید ، یك آهنگ نیزبرای طرفداران ایرانی خود بخوانید ".

صفحه نانسی عجرم در فیس بوك بیش از 1 میلیون و 600 هزار عضو دارد كه بیشتر از كشورهای عربی و دیگر كشورهای جهان هستند.
گفتنی است اخیرا تبلیغات یك دستمال كاغذی در ایران با نام نانسی به دلیل استفاده زیركانه از نام این خواننده مشهور لبنانی متوقف شد .


نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت18:30---10 تير 1390
وب باحالی داری!!!!!!!پاسخ:خواهش می کنم عزیز، وب شما هم خیلی قشنگه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 166
بازدید کل : 5634
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

سلام به همه ی دوستان. در حال حاضر تمامی امکانات وبلاگ برای مهمانان فعال می باشد ولی به زودی بعضی از امکانات نظیر دانلود فایلهای پرطرفدار و قالبهایی که توسط اینجانب طراحی می شوند فقط برای اعضا می باشد. لطفا در وبلاگ عضو شده تا در آینده شرمنده ی شما نشویم. با تشکر